Ana içeriğe atla

BENRİ PAMUKLARI DENEMELERİ :)

          Alt tarafı bir pamuk kaç çeşidi olabilirki dimi? Söz konusu bayanlar olunca, makyaj olunca binbir çeşidi olur. İşte bunlardan bir kaçını tecrübe ettim ve sizlerle paylaşacağım :)

          Karşınızda Benri'nin pamukları; 'disk' makyaj temizleme pamuğu, 'kare' makyaj temizleme pamuğu, 'peeling etkili' makyaj temzileme diski.





    Öncelikle 'disk makyaj temizleme pamuğun'dan bahsedeceğim çünkü beni gerçekten çok şaşırttı. Çok ince hatta bi önceki makyaj temizleme pamuğumun neredeyse üçte biri kadar! Bu durum beni hayal kırıklığına uğratıcağı düşüncesine sürükledi ve heyecanla akşam göz makyajımı bununla temizledim. 

        Sonuç mükemmel tek pamukla iki göz temizlendi, pamuk topakçığı yok, makyaj kalmadı, yüzeyi yumuşak, üstünde pamuk çekirdeği kalıntıları yok, pamuğun yapısından kaynaklı heralde kumaş gibi bir yapısı var ve bir yüzeydeki makyaj diğer tarafa geçmedi  iki tarafınıda çok güzel kullandım daha ne olsun bu fiyata süper bir makyaz temizleme pamuğu :) 

   
    Gelelim 'kare makyaj temizleme pamuğu'na aynı etkiler bunu içinde geçerli yapısı güzel :) göz makyajı için çok büyük fakat yüz makyajı için ideal boyutta ama ben günlük makyajda ne fondoten ne de pudra kullanıyorum :) ama olsun özel günlerde kullandığım Garnıer bb kremimi ve parlamayı alan The balm sexy mama transparan pudramı silerken kullanırım bende :))



    

         Evet şimdi gelelim farklı bir ürün olan peeling etkili pamuğa. Pardon 'peeling etkili makyaj temzileme diski' ne :) kendileri yuvarlak disk pamuğun yaklaşık iki katı büyüklüğünde, bir tarafı mavi peeling etkisi gösterecek parçacıklarla kaplı diğer tarafı düz olan oval formlu bir pamuk.(resimde 3 tane yan yana olanlar peeling etkili yüzey diğer altta duran tek normal yüzeyi)

 
       Bana bir cilt doktorunun 'peeling çok da sağlıklı bir uygulama değil, yüz çok sık ve yoğun aşındırmaya maruz bırakılmamalı, sizin aşındırma hızınızla yenilenme hızı dengeli gidemez, sizin hızınıza yetişemez ve bu da erken yaşlanmaya, kırışmaya sebep olur ve hatta yüz fırçalamanında doğru bir uygulama değil.' demesinden sonra her akşam cildimi temizlerken kullandığım fırçamı duşakabinin içine kaldırmıştım, her akşam değilde makyaj yapma yoğunluğuma göre haftada bir yada 15 günde bir fırça yapmaya başlamıştım. Tüm kil maskelerimi ve peelinglerimide rafa kaldırmıştım o yüzden bu pamuğa da çok sıcak bakmamıştım. Ama bir pamuk ne kadar etki edebilirki? fiyatıda uygun, kullanamasamda içim acımaz, denemekten ne çıkar? diyerek aldım :) 

          İlk başta nasıl olur ki acaba etki eder mi ki soruları kafamda dolaşırken denedim. İlk önce peeling tanesi olmayan taraf ziyan olacak, hemde orasının nasıl bir yapısı var deneyeyim diye düz tarafına her zaman göz makyajı temizliğinde kullandığım canım BEBAK acı badem makyaj temizleme sütümden döktüm ve göz makyajımı temizledim. 

        Öncelikle belirtmeliyimki çok kalın bir pamuk sanırsınız battaniye :) ama göz makyajı temizlemeye uygun değil nasıl olsa bunu kullanan peeling etkisi istiyor diyip düz tarafınıda yumşak bir yapıda yapmamışlar. Açıkcası ara ara gözümü acıtan çizen parçacıklar içeren bir pamuk düzeyi vardı. yani göz makyajı kullanımı için uygun değil ama yüze uygun olabilir onu denemedim.

       Sonrasında ters tarafını çevirdim diğer taraftaki makyaj temizleme sütü arka tarafa geçmemişti yani o kadar kalınki arka taraf kullanılmamış gibi duruyordu :) ve peeling tarafını uygularken her zaman yüz makyaj temizliğimde kullandığım KİEHLS ultra facial temizleyiciyi döktüm ve bir kaç damla su ile ıslatıp peeling yapmaya başladım. Gerçekten çok ama çok etkili. Hatta benim gibi hassas ciltliler için biraz fazla diyebilirim, dudak çevresinde ve şakaklarda kullanmamanızı tavsiye ederim çünkü peeling yapmaktan çok çiziyor, kazıyor gibi bir his verdi bana. Yani hani bazı peelinglerin içine çilek veya kivi taneciği koyuyorlar ve yumşak yumşak okşayarak işlem yapıyor ya bunun onlarla uzaktan yakından alakası yok daha çok kil maskesini bastıra bastıra ovuşturuyorsunuz hissi verdi. Duruladıktan sonra yanan ve kızaran yüzümle aynaya bakıyordum :) Allahtan KİEHLS alkolsüz tonik imdadıma yetişti de cildimi ferahlatıp yatıştırdı. Peeling etkili pamuk karşısında kararsız kaldım belkide gerçek peeling budur :) ben bilememişimdir.

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ankara'da döner denince :)

                      Ankara'da döner denince aklıma gelen ilk yer tabikide Peçenek Döner . Önceden Etlik eski garajlar içinde olan mekan garajlar yıkılınca kendisini İskitler de iki katlı eski tarihi Ankara evi olarak yapılmış yeni bir yere taşıdı.                  Mekan öyle süslü püslü lüx, oyun alanı olan, bir yemekte 2-3 çatal bıçak getiren , kendinizi prens yada prenses hissedeceğiniz koltukları sandalyeleri olan mekanlardan değil. Ama çıktıktan sonra 'bu günkü döner neydi be...' yada ' dün yediğimiz dönerin tadı hala damağımda.' ve hatta ' geçen haftaki döner olsada yesek.' diyeceğiniz, akılda kalan bir lezzete sahip döneri var. Zaten buda yetiyor.                  Mekana gittiğinizde ayakta kalmanız, yemek yiyen kişilerin kalkmalarını beklemek zorunda kalmanız muhtemel çünkü özellikle öğle saatlerinde çok ama çok hızlı servis yapmalarına rağmen mekan çok kalabalık. Mekanın çok geniş bir müşteri kitlesi var. Çoğunlukla takım elbilesel

NASIL VERDİN BU KİLOLARI ?

            Bloğumu açalı çok olmuş ama hiç dokunmamışım artık dokunmaya karar verdim :) sizlerle paylaşmak istediğim o kadar çok şey var ki öncelikle bebeklerle ilgili, kilo vermeyle ilgili, yemekle pastayla börekle çörekle ilgili, kozmetikle ilgili kısacası bir çok şeyle ilgili :) Öncelikle bu günlerde bana çokça yöneltilen soruyla başlayayım bloğuma dönüşüme;  NASIL BU KADAR ZAYIFLADIN?  NE KADAR ZAYIFLAMIŞSIN!! NE YAPTIN?  İNANMIYORUM ESKİYE DÖNMÜŞSÜN. HEMEN ANLATIYORSUN, NASIL OLDU?

OYUN HAMURU YENİLEME :)

        Çocuklarımızın  severek oynadığı ( bıraksam İkra'nın saatlerce oynayabileceği ) oyun hamurları zamanla ilk günkü formlarını kaybederler ve ufalanmaya, güzel şekil almamaya, çatlamaya başlarlar. Annelerin en çok şikayet ettikleri şeyde budur, Her zaman yenisini mi alıcam? Oyun hamuru yetiştiremiyorum! Buna paramı dayanır? diye hayıflanırız. Aslında oyun hamurlarınız ne kadar kurumuş bozulmuş olursa olsun ilk günkü hallerini alabilirler. Bunun bir tek yolu var oda; sulamak :) evet yanlış duymadınız tek gerekli malzeme 'su', eee tabi birde kötüleşmiş oyun hamuru.