Ana içeriğe atla

BİRİLERİ BB CREAM MI DEDİ??

         Herkesin dilinde olan, kullandığını söylediği BB Krem benimde merakımı cezbetmedi değil hani. Ömrümde hiç fondötenim, kapatıcım yada pudram olmamıştı. Çok şükür ihtiyacımda yok hani, bu konuda şanslı olduğumu düşünebilirsiniz ama ben karma bir cilde sahip olduğum için T bölgesindeki parlamadan hep şikayet etmişimdir ve bu problemimi ilettiğim her güzellik uzmanı bb kremlerden önce hep pudra önerirdi (demek ki ihtiyacım varmış :) ), ben ise pudradan gözeneklerimi tıkıyor hissi verdiği için hep uzak durmuştum taki The Balm transparan pudraya kadar. Onuda bir önceki yazımda okuyabilirsiniz.buraya tık tık tık :) onu aldım kullanıyordum ama önerilere de duyarsız kalamazdım. Gittim Gratisin son indirimde bb krem şansımı yine denedim. Bu sefer indirim ilk günüydü ve bb krem kalmıştı. Hiç kimseye sormadan etmeden sadece şöyle bir üstüne renk tonuna bakıp aldım.


         Ürünüm karma ve yağlı ciltlere yani tam bana göre bir ürün ve açık ton zaten reyonda iki tonu vardı başka üretiliyormu bilmiyorum.

         Ürünün kapatıcılığı güzel yani tabiki de bir fondöten değil ama bir kreme görede gayet kapatıcı bana sürekli çok kırmızı gelen al al yanağımın tonunu kırıyor ve bu da beni çok mutlu ediyor :)
         Kullanımdan sonraki yaklaşık 2-3 saat cilt mat bir şekilde kalıyor ve kadifemsi yüzeyini koruyor yok yok 2-3 saat değil 2 saat diyelim biz bu süreye ama benim T bölgem yağlı onu göz önünde bulunduralım lütfen :)


Ürünün içeriğini merak edecek arkadaşlar için :)


Ürünün üstünde 5'i 1 arada demiş ama
  *parlamayı önleme, belli bir süre matlıkta aynı şekilde
  *kusurları kapatma konusu, bir krem ne kadar yapabilirse,
  *gözenek kapatma konusun, geniş gözeneklerim olmadığı için bir yorum yapamıycam
  *cilt rengini elinden geldiğince eşitler ama mucize beklemeyin zaten amacı da o değil
  *ışıltı verme kısmına gelince hem mat hem ışıltı olması için simli bir yapısı olması lazım ama öyle bir şey söz konusu değil
  *nemlendirir demiş şahsen ben nemsiz bir cilde sahibim bırakın beni nemlendirmeyi tam tersine kurutuyor diye bilirim eğer gün boyu cildimdeyse ve hatta gün içinde yenilediysem ( çünkü bir süre sonra parlama oluyor) akşama doğru pul pul soyuluyorum hatta makyajımı temizledikten sonra bile kuruyan dildim soyulmaya pul pul dökülmeye devam ediyor.
  *güneş ışınlarından koruması konusunda ise yazılana inanmaktan başka çaremiz yok belki güneşte çillenen arkadaşlar bir yorum yapabilirler


    Tüp şeklindeki ürünün krem yapısıyla alakası olmayacak kadar sıvı, kapağını açarken dikkat etmek lazım. Boza kıvamı yanında katı kalır, sanki 3. sınıf esnaf lokantasının gecenin sonunda son iki müşteri için sulandırarak sattığı açık ayranı gibi :)



    40ml olan ürünün küçük makyaj çantasına çaprazlama sığacak boyutta bir tüpü var.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ankara'da döner denince :)

                      Ankara'da döner denince aklıma gelen ilk yer tabikide Peçenek Döner . Önceden Etlik eski garajlar içinde olan mekan garajlar yıkılınca kendisini İskitler de iki katlı eski tarihi Ankara evi olarak yapılmış yeni bir yere taşıdı.                  Mekan öyle süslü püslü lüx, oyun alanı olan, bir yemekte 2-3 çatal bıçak getiren , kendinizi prens yada prenses hissedeceğiniz koltukları sandalyeleri olan mekanlardan değil. Ama çıktıktan sonra 'bu günkü döner neydi be...' yada ' dün yediğimiz dönerin tadı hala damağımda.' ve hatta ' geçen haftaki döner olsada yesek.' diyeceğiniz, akılda kalan bir lezzete sahip döneri var. Zaten buda yetiyor.                  Mekana gittiğinizde ayakta kalmanız, yemek yiyen kişilerin kalkmalarını beklemek zorunda kalmanız muhtemel çünkü özellikle öğle saatlerinde çok ama çok hızlı servis yapmalarına rağmen mekan çok kalabalık. Mekanın çok geniş bir müşteri kitlesi var. Çoğunlukla takım elbilesel

NASIL VERDİN BU KİLOLARI ?

            Bloğumu açalı çok olmuş ama hiç dokunmamışım artık dokunmaya karar verdim :) sizlerle paylaşmak istediğim o kadar çok şey var ki öncelikle bebeklerle ilgili, kilo vermeyle ilgili, yemekle pastayla börekle çörekle ilgili, kozmetikle ilgili kısacası bir çok şeyle ilgili :) Öncelikle bu günlerde bana çokça yöneltilen soruyla başlayayım bloğuma dönüşüme;  NASIL BU KADAR ZAYIFLADIN?  NE KADAR ZAYIFLAMIŞSIN!! NE YAPTIN?  İNANMIYORUM ESKİYE DÖNMÜŞSÜN. HEMEN ANLATIYORSUN, NASIL OLDU?

OYUN HAMURU YENİLEME :)

        Çocuklarımızın  severek oynadığı ( bıraksam İkra'nın saatlerce oynayabileceği ) oyun hamurları zamanla ilk günkü formlarını kaybederler ve ufalanmaya, güzel şekil almamaya, çatlamaya başlarlar. Annelerin en çok şikayet ettikleri şeyde budur, Her zaman yenisini mi alıcam? Oyun hamuru yetiştiremiyorum! Buna paramı dayanır? diye hayıflanırız. Aslında oyun hamurlarınız ne kadar kurumuş bozulmuş olursa olsun ilk günkü hallerini alabilirler. Bunun bir tek yolu var oda; sulamak :) evet yanlış duymadınız tek gerekli malzeme 'su', eee tabi birde kötüleşmiş oyun hamuru.