Ana içeriğe atla

HELLO KİTTY DOĞUM GÜNÜ


            Kızımın iki yaş doğum günü partisi çok sevdiği bir karakter olan HELLO KİTTY di. Her şeyi yine her zamanki gibi kendim yaptım bu huyumu aslında sevmiyorum her şeyi en ince ayrıntısına kadar kendim yapınca çok yoruluyorum ama böyle içine siniyor ne yapayım.

            Doğum günü partisi nasıl yapılır? Nelere dikkat etmek gerekir? Neler lazım? sorularını elimden geldiğince kendi tecrübelerimden de yola çıkarak cevaplamaya çalışacağım.

             Öncelikle partinizin temasına karar vereceksiniz. Temanız ne olmalı? Temanız çocuğunuzun sevdiği bir karakter, sevdiği bir obje, yada sizin hayalinizdeki yapmak istediğiniz temada bir doğum günüde organize edebilirsiniz.
Temanızı seçerken dikkat etmeniz gerekenler ;


  • öncelikle seçeceğiniz temaya içiniz ısınacak, seveceksiniz
  •  renklerinize karar vereceksiniz en güzeli 3 renk seçmek ama çok gerekliyse en fazla 4 renk olabilir.
  • renkleriniz kırtasiye malzemelerinde kolay bulunan renkler olursa işiniz kolaylaşır bunu dikkate alın lütfen, sonrasında limon küfü rengi karton bulamayıp konsepti değiştirmek yada değmeyecek paralar vererek çıktı almak zorunda kalabilirsiniz.
  • seçeceğiniz renklerin yada temanın mevsime, çocuğunuzun yaşına, doğum gününü yapacağınız yerin ambiyansına uygun olmasına dikkat edin. örneğin kovboy temasının yeşillikler içinde toprak bir bahçede, dondurma temasının yazın havuz başında bir yerde kullanılmasının hoş olacağı gibi.
  • bütçenize ve neyi kendinizin yapıp yapmayacağınıza dışarıdan hizmet satın alıp almayacağınıza karar verin. 
  • birde partiniz sırf yapmış olmak için moda diye mi temalı yapılacak? yoksa gerçekten emek harcamayı istediğiniz ve size özel bir parti olsun dediğiniz için mi temalı olacak? eğer ilk şıksa seçin bir disney karakteri gidin bir parti evine yada kırtasiyeye o karakterden ve uygun renklerden ne bulursanız alın, bardak, tabak, kağıt, şapka, pipet, kullan at masa örtüsü, peçete, balon, birde çocuğunuza o karakterin kıyafeti oldu bittiii. Ama ikinci seçeneği seçtiyseniz, o zaman oturun bilgisayarın başına neler yapılıyor araştırın, fiyatlara bakın sonra piyasayı dolaşın neler satılıyor neleri yapabilirsiniz neleri alsanız daha iyi olur. Biraz araştırmadan sonra kolları sıvayıp işe koyulun. Çünkü öyle hemencecik olup bitmiyor. hele birde benim gibi çalışan bir bayansanız mesai sonrası 1 hafta- 10 gününüzü ayırmanız lazım. yok yok gözünüz korkmasın ben abartıyorum bir organizasyonda pastadan kurabiyeye, bannerden fotoğraf çerçevesine kadar her şeyi kendim yapıyorum. malzemelerin toptancılarını buluyorum ordan alıyorum falan filan.
                     En zor kısmı yapıp seçimi yaptıktan renklere karar verdikten sonra güzel büyük bir kırtasiye buluyorsunuz mümkünse fiyatıda uygun olsun ben eski mahallem olan Cebecide böyle bir yer biliyorum hem fiyatı uygun hemde bir organizasyonda ne lazımsa onlarda var. birde pastacılık malzemesi satsalar gimata gitmek zorunda kalmıycam :) kendileri Hakikat Kırtasiye arama motoruna yazınca çok fazla yer çıkıyor, benim dediğimi hakikat kurtuluş diye bulabilirsiniz yada direk iletişimlerini vereyim  Adres: Cemal Gürsel Cad. No: 38/15-B Kurtuluş Çankaya/ANKARA
Tel: 0312 430 78 82-83  

                  Bu yerde her şeyinizi bulup alabilirsiniz ve ben senelerdir aldığım ürünün başka yerde daha ucuzunu görmediğim için kazıklanıyormuş hissine kapılmadan alış veriş yapıyorum burdan, tabiki büyük firmaların özel ürünler için tek tük yaptığı kampanyalar hariç (bazen onda bile burası ucuz kalıyor). Burdan bastıracağımız ürünleride bastırıyoruz istediğimiz kalınlıkta, kalitede, ebatta basma imkanları var. 


         catch my party sitesinde inanılmaz güzel temalar ve hazır adobede hazırlanmış dokümanları var. Tek yapmanız gereken siteye girip free printablese tıklayıp temanızı seçmek, yada google amcaya istediğiniz temanın adını yazıp sonuna parti, adobe, döküman, printable, doğum günü, çıktı gibi kelimeler ekleyerek başka printable lara ulaşmak.
            Sizlere kızın kreşinde düzenlediğimiz her şeyini benim yaptığım partinin görüntüleriyle baş başa bırakıyorum. Eğer sormak istediğiniz yapılışını merak ettiğiniz bişey olursa yorum atabilirsiniz seve seve yardımcı olurum. 




Genel görünüşümüz (hocamızın yemiyorlar yapmayın, sadece pasta yeter, demesine rağmen içime sinmeyip yaptığım iki çeşit tuzlu ikramımız)




Şekerlemeler kurabiyeler pembe limonata ve İKRA'nın arkadaşlarına vereceği hediyelerin olduğu standımız







ev yapımı limonataya yine ev yapımı vişne suyunu karıştırarak yaptığım pembe limonatamız







acıbadem aromalı renkli kurabiyelerimiz

şeker hamuru kaplı kurabiyelerimiz tarifini sonraki yazılarımda bulacaksınız




İYİKİ DOĞDUN İKRA yazılı 3 boyutlu bannerımız



Fotoğraf çerçevemiz




El emeği göz nuru hello kittyli PİNYATAmız :) tabiki içinden minik poşetlerde şekerlemeler döküldü











                  ve pastamız :))  her ne kadar tüm tariflerime, resim götürmeme, örnek göstermeme ve hatta kalıp götürmeme rağmen enine değilde boyuna geniş olup hello kittye çok benzemese de lezzeti süper olan pastamız. ne demek istediğim hemen yanında duran benim yaptığım şeker hamuru kaplı kurabiyeye bakınca daha iyi anlaşılıyor.

          Benden bu kadar yardımcı olup fikir verebildiysem ne mutlu bana görüşmek üzere

Yorumlar

  1. Merhaba, ellerinize sağlık öncelikle. Ben de aynı konseptte doğumgünü yapmak istiyorum kızıma. İlk yaşgünü olduğu için çok daha özenli olmaya çalışıyorum. Yazınızın tamamını okudum. Sormak istediğim birşey var; pinyatayı nasıl yaptınız, evde yapmaya çalışsam mı satın mı alsam bilemedim. :) Teşekkürler şimdiden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. GEÇ KALDIĞIM İÇİN ÇOK ÇOK ÖZÜR DİLERİM GÖZÜMDEN KAÇMIŞ NİCE SAĞLIKLI SENELERE PİNYATANIN YANLARINI ÇERÇEVENİN İÇİNDEN ÇIKAN MALZEMEYLE YAPTIM. İNCE STRAFOR DİYE GEÇİYOR KIRTASİYELERDE VAR.İÇİ BOŞ DİKDÖRTGEN YAPTIM KÖŞELERİNDEN KOLİ BATIYLA SABİTLEYİP SERTLEŞTİRDİM. SONRASINDA DIŞINI KONSEPTİMİZE UYGUN KALIN KAĞITLA KAPLADIM ONUDA HELLO KİTTY MAĞAZASINDAN ALMIŞTIM NORMAL KAĞITTAN KALIN KARTONDAN İNCE. İÇİNE MİNİK ŞEKERLEME PAKETLERİ VE KAĞIT KIRPIĞI KOYDUM. ÜSTÜNÜDE GRAMAFON KAĞIDIYLA SÜSLEDİM HEPSİ BU :)

      Sil
  2. Ellerinize sağlık her şey harika görünüyor. Blogumda ücretsiz temalı parti setleri ve fikirleri paylaşmaktayım. Bana da beklerim. neselisusevim.blogspot.com.tr. Sevgiler....

    YanıtlaSil
  3. anne olmak böyle bir şey iste, söz konusu evlat olunca ne kadar yorulsa da her türlü fedakarlığı yapıyor.. Hep birlikte uzun ve mutlu seneleriniz olsun inşallah..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Ankara'da döner denince :)

                      Ankara'da döner denince aklıma gelen ilk yer tabikide Peçenek Döner . Önceden Etlik eski garajlar içinde olan mekan garajlar yıkılınca kendisini İskitler de iki katlı eski tarihi Ankara evi olarak yapılmış yeni bir yere taşıdı.                  Mekan öyle süslü püslü lüx, oyun alanı olan, bir yemekte 2-3 çatal bıçak getiren , kendinizi prens yada prenses hissedeceğiniz koltukları sandalyeleri olan mekanlardan değil. Ama çıktıktan sonra 'bu günkü döner neydi be...' yada ' dün yediğimiz dönerin tadı hala damağımda.' ve hatta ' geçen haftaki döner olsada yesek.' diyeceğiniz, akılda kalan bir lezzete sahip döneri var. Zaten buda yetiyor.                  Mekana gittiğinizde ayakta kalmanız, yemek yiyen kişilerin kalkmalarını beklemek zorunda kalmanız muhtemel çünkü özellikle öğle saatlerinde çok ama çok hızlı servis yapmalarına rağmen mekan çok kalabalık. Mekanın çok geniş bir müşteri kitlesi var. Çoğunlukla takım elbilesel

NASIL VERDİN BU KİLOLARI ?

            Bloğumu açalı çok olmuş ama hiç dokunmamışım artık dokunmaya karar verdim :) sizlerle paylaşmak istediğim o kadar çok şey var ki öncelikle bebeklerle ilgili, kilo vermeyle ilgili, yemekle pastayla börekle çörekle ilgili, kozmetikle ilgili kısacası bir çok şeyle ilgili :) Öncelikle bu günlerde bana çokça yöneltilen soruyla başlayayım bloğuma dönüşüme;  NASIL BU KADAR ZAYIFLADIN?  NE KADAR ZAYIFLAMIŞSIN!! NE YAPTIN?  İNANMIYORUM ESKİYE DÖNMÜŞSÜN. HEMEN ANLATIYORSUN, NASIL OLDU?

OYUN HAMURU YENİLEME :)

        Çocuklarımızın  severek oynadığı ( bıraksam İkra'nın saatlerce oynayabileceği ) oyun hamurları zamanla ilk günkü formlarını kaybederler ve ufalanmaya, güzel şekil almamaya, çatlamaya başlarlar. Annelerin en çok şikayet ettikleri şeyde budur, Her zaman yenisini mi alıcam? Oyun hamuru yetiştiremiyorum! Buna paramı dayanır? diye hayıflanırız. Aslında oyun hamurlarınız ne kadar kurumuş bozulmuş olursa olsun ilk günkü hallerini alabilirler. Bunun bir tek yolu var oda; sulamak :) evet yanlış duymadınız tek gerekli malzeme 'su', eee tabi birde kötüleşmiş oyun hamuru.